Ugens udfordring #2 resultat

Jeg vil gerne have tabt 7 kg (igen), inden jeg skal på sommerferie. Derfor vil jeg prøve at kick-starte min sundere livsstil ved at give mig selv udfordringer, for hver uge, og om søndagen så gøre op, om det er lykkedes. Mest for at presse mig selv til at komme af sted og træne, på trods af at jeg er træt, og tiden er knap.

Ugens udfordring var i denne uge, som følgende:

Ugens udfordring #2

– Løb samlet 18 km i løbet af denne uge.
– Træn 10 minutter på Crosstraineren 3 gange om ugen.

Resultat af ugens udfordring

Jeg nåede lige præcis at opfylde ugens udfordring. Med det menes det, at jeg lige har været nede og træne ugens sidste gang, og dermed nåede præcis 18 km’s løb, og 3x a´10 minutter på crosstraineren i løbet af ugen. Det har været en hård uge, med feber, og begrænset tid pga. lektier, så jeg havde faktisk næsten opgivet at nå målet. Men i stedet for at give op, besluttede jeg mig bare for at gøre mit bedste, og se om jeg kunne komme så tæt på målet som muligt – og det virkede jo så åbenbart!

På trods af at jeg har proppet mig selv med kage, pandekager, is og omkring et ton sodavand, har jeg i denne uge smidt omkring 300 gram. Det er ikke meget i forhold til sidst, men det er i det mindste ikke en øgning i vægten. Hvis det bliver ved med at gå på den måde det gør, regner jeg med at kunne ramme mit delmål om 6-8 uger.

Written by

1.719   Posts

Ejer af microcut.dk.
View All Posts

14 thoughts on “Ugens udfordring #2 resultat

    1. Det er jeg bare så glad for at du gør! :D Jeg bliver selv motiveret når jeg læser om andres “kamp”. Så føler man sig ikke helt alene, og man føler at det kan lade sig gøre! Hvad er dine planer for at komme igang igen? Nogle gode strategier for at holde gejsten oppe?

      1. Har ikke en plan endnu, men vil gerne ha’ smidt 5-10 kilo inden sommeren er ovre. Regner med, at det gode vejr, kommer til at motivere mig til at gå i fitness centret og til at gå nogle flere ture :P

        1. Ja det gode vejr opmuntre i hvert fald mig til at gå en masse ture :D! Jeg ville også hjertens gerne tabe 10 kg fra hvor jeg er nu – men det tror jeg ikke at jeg kan nå. Men der er i det mindste kun 4.6 kg tilbage til jeg når mit delmål i første omgang :)

    1. Jeg har det heldigvis ikke mere. Men jeg blev pludselig nedlagt af en forkølelse/feber i onsdags. Tror måske det har været pga. at mit immunforsvar har været svækket pga. jeg har været stresset og fået for lidt søvn.

        1. Ja jeg er også glad for at jeg nåede det i sidste øjeblik :D … Men er godt smadret så det bliver spændene med denne uges udfordring ^^

  1. Det bedste er jo at du opnåede det du havde sat dig for, det er altså for sejt.. Skidt med at du også har fået lidt usundt.. Du klare det jo alligevel og det er for sejt.. :D

    Krammer <3

    1. Tusind tak! :D Og det har du ret i! Har tilmeldt mig SUND gruppen på FB som du nævnte i en tidligere kommentar :)

  2. Du er så sej Simone! Og stor inspiration for tiden – puh, jeg har slet ikke den jern-vilje der skal til for at gennemføre med det form for pres af syge, lektioer og alt muligt andet. Men det lykkedes mig i sidste ende at “konkurrere” lidt med din udfordring også – det er næsten som at have en løbemakker så :D

    Har fået lavet en opfølgning på første uge nu her:
    http://gulde.dk/blog/1401478200

    1. … lektioer? Jeg mente lektier! xD Kender du det når man gen-gen-gennemlæser en kommentar når man har trykket på send knappen… og så selvfølgelig først dér får øje på en åbenlys stavefejl, men indser at det er for sendt fordi knappen jo ér trykket? Tsk ^_^”

    2. TUSIND TAK! Hvor er du sød! Jeg syntes også bare at det er vildt flot at du har klaret din udfordring også! :D Og ja! Det er ligesom at have en løbemakker ^_^ Det er faktisk rigtig skønt, at kunne inspirerer hinanden på den måde! Det var dejligt at læse dit indlæg :D

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.