Vægt-update #17: – 0,7 Kg

Vægt-update #17: – 0,7 Kg

Det er blevet tid til endnu en vægt-update. Jeg har ikke følt at jeg har været så striks med min kost i denne uge. Jeg har forsøgt at spise sundt, og varieret. Jeg har ikke vejet noget af mit mad i denne uge, og ej heller talt kalorier. Jeg har haft brug for en uge hvor jeg giver lidt mere slip, og bare mærker mig frem. Hvordan er det så gået? Det er sådan set gået fint. Jeg har tabt mig 700 gram – hvilket nok lige er i overkanten, nu hvor jeg gerne ville sætte mit vægtab ned til 2-300 gram om ugen. Jeg tror at det er fordi jeg har været en tand for forsigtig med maden jeg har spist, fordi jeg vidste jeg var meget sofabundet i denne uge grundet smerter i benet. Men når det så er sagt, så er 700 gram jo mange gange bedre end hvis jeg havde taget på, eller slet ikke havde tabt mig.

Der er nu gået 19 uger, og endnu et delmål er nu nået. De første 20 kg er smidt (de 20 kg jeg tog på efter jeg kom til skade med benet!). Det næste delmål skal sættes – og det har krævet lidt overvejelser at gøre dette. Jeg har besluttet at der ikke skal være alt for langt til næste delmål, da jeg er i en periode lige nu, hvor jeg har lettere ved at miste modet end tidligere. Jeg er mere træt fordi jeg har mere ondt i benet, og fordi det er begyndt at blive mørkere udenfor. Derfor er det næste delmål at nå ned på 65 kg. Det betyder der skal smides endnu 3,5 kg for at nå næste delmål.


Vægt-update


Startvægt: 88,7 kg Fredag d. 21/09: 69,2 kg (-0,6 kg) Uge 23:
Fre d. 03/08: 71,5 kg (-0,7 kg) Fredag d. 28/9: 68,5 kg (-0,7 kg) Uge 24:
Fre d. 10/08: 71,3 kg (-0,2 kg)
Uge 20: Uge 25:
Fre d. 07/09: 70,4 kg (-0,9 kg)
Uge 21: uge 26:
Fre d. 14/09: 69,8 kg (-0,6 kg)
Uge 22: Samlet vægttab: – 20,2 kg

8 thoughts on “Vægt-update #17: – 0,7 Kg

    1. Tusind tak :) <3
      Men ja jeg tror jeg er nået der før dig, fordi jeg jo ikke træner ^^" Så mine muskler jo ikke blevet større, og øger min vægt derigennem. Så det er desværre ikke ligefrem nogen bedrift at have nået de 20 kg før dig ^^" ville meget gerne øge min muskelmasse samtidig,.

        1. Ja det ville jeg gerne :) Men det kan jeg ikke på grund af mit dumme ben. Når jeg har været på arbejde, er jeg så smadret at jeg ikke kan ret meget andet end at ligge på sofaen -.-” .. Plejer jo at være meget aktiv, så har aldrig været så muskelfattig som jeg er nu.

          1. Jeg har forsøgt, men mit problem er at mine smerter sidder hele vejen fra lænden, til ballen, til hele vejen ned langs det ene ben. Smerterne aktiveres når jeg aktiverer mit ben det mindste, og næsten alle øvelser er svære at lave, uden at komme til at aktiverer de belastede muskler det mindste… Desuden er jeg også kommet dertil at jeg gemmer de kræfter jeg har til overs når jeg har været på arbejde til at gøre de ting jeg brænder for – som fx. at komme op og sidde på min hest, selvom det kun er 10 minutter :) … Men jeg håber og tror på at når mit ben bliver bedre, så får jeg kræfter og overskud til også langsomt at få min boksning, og løb tilbage i livet…

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.