Det er så simpelt. Jeg har hverken tabt mig eller taget på. Jeg har også spist som et svin, og kun været ude og svømme en time, og løbe én gang i denne uge. Det er sgu for dårligt. Men jeg har været slået ud af ondt i ryggen, og ondt i knæene, siden vi kørte halm ind. Og ja – jeg ville lyve, hvis jeg ikke også sagde, at jeg mangler en hel del motivation. Men den skal nok komme igen. Nu regner jeg i hvert fald med at skulle melde mig ind i et motionscenter, så jeg også kan træne noget andet end bare løb. Jeg vil nemlig rigtig gerne styrketræne noget mere :)

418

 

Startvægt: 77. 4 kg Uge 10: 66.9 kg
Uge 01: 75.9 kg Uge 11: 65.1 kg
Uge 02: 73.4 kg Uge 12: 64.7 kg
Uge 03: 72.1 kg Uge 13: 63.3 kg
Uge 04: 72.0 kg 1.5 måneds pause
Uge 05: 69.8 kg Uge 14: 65.8 kg
Uge 06: 68.9 kg Uge 15: 65.3 kg
Uge 07: 67.3 kg Uge 16: 65.3 kg
Uge 08: 67.1 kg Samlet vægttab: 12.1 kg
Uge 09: 66.9 kg
Del:
Skrevet af Admin
Ejer af microcut.dk.